Sa revizuim, dar sa (/ca sa) nu se schimbe nimic. (/?)

de organuldebunsimt

A (re)aparut ieri revizuirea Constitutiei in discutie. Unii au senzatia ca am trecut-o cu vederea. Evident, nu am facut asta, doar ca eu consider ca nu avem suficiente informatii in legatura cu acest subiect important.

Acum sper sa nasca dezbateri serioase prin toate tavernele, bisericile, parcurile cu sahisti, organizatii nonguvernamentale, presa si lista (mea de vis) continua.

Temerea mea, in acest moment, este ca se va incerca plantarea minelor antipersonal democratic, intr-o maniera la fel de populara (dau democratica, dupa cum e numita la momentul tastarii acesei postari). Insisit, sunt temerile mele, pentru ca stiu ca-s sceptica si sper in continuare ca nu sunt paranoica.

In legatura cu temerile mele, detaliat, sper ca nu vor incerca din nou sa se foloseasca de acea majoritate (la fel de artificiala ca si pana acum) din Parlament. Pentru a merge mai departe trebuie sa aruncam un ochi asupra titllui VII din Constitutia Romaniei (Revizuirea Constitutiei) si asupra legii referendumului, despre care stim deja ca are lacune. Un ajutor ar fi recomandarile Comisiei de la Venetia si articolele scrise pe tema cvorumului. Urmeaza sa fac asta in viitorul apropiat, va propun sa faceti la fel.

